torsdag 19. mars 2009

spacing out on a train going nowhere


Two big hurrahs today:

one. 

Stine har bursdag! Hurra!? 

Creds for å se penere ut enn meg i det bildet. Vanligvis er rollene(brillene) våres byttet på.  Briller er smud. Huzzah, Stine B.!

two.

Ferdig med debutvideoen. Tatt fra forrige lørdag, 14.mars regner jeg med, og her er det endelige resultatet! (it's 4 mins and 15 secs long) CHECK IT.


Sangene er som følger:

It's a Wonderful Life - Sparklehorse
Devil Nights - Electric Six

Kommenter hvis dere kan. Jeg vil gjerne høre fra dere. Og ja, skulle hatt et stativ? Jeg sier nei! :P Selv dere som ikke liker videoen eller liker at dere er med i den, kommenter! :P Til mitt forsvar: Jeg liker dere. No homo. 

..og nu skal jeg sovne til Paris, Je t'aime.  Ah, those love stories.

3 kommentarer:

Joann sa...

Kul Film ;)

Anonym sa...

nice movie, nice blogg.. you deserve.. a "snaaap!" :P

Anonym sa...

Liked it! -Cuz I was in it... hehehe :o)